Wednesday 14 November 2007

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΗΜΕΡΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ DIVINE KAI KOSMO:

  1. 9 ώρες ουίστ
  2. 5 κιλά σοκολάτες που καταναλώθηκαν ενώ παίζαμε ουίστ
  3. 28 καφέδες
  4. 85 τσιγάρα
  5. 2 ποικιλίες, 1 καραφάκι και 1 μπύρα για 3 άτομα μέσα σε 1 ώρα
  6. 15 ώρες συζήτησης
  7. 5 κιλά λίπος (για τον εαυτό μου μιλάω, για τους άλλους δεν ξέρω) τα οποία κατανεμήθηκαν ανισομερώς στο σώμα μου.
  8. 3 ώρες, ΜΟΝΟ, κατινάκια
  9. 2 ώρες βροχή και 3 ουράνια τόξα
  10. Πολλές ώρες μουσικής του Kosmo

Εν ολίγοις, δεν έχω παράπονο, μια χαρά τα περάσαμε...Εκείνα τα κιλά λίπους να είχαμε αποφύγει...Αν και ο Divine έβαλε την κρέμα Shiseido της mmg και δεν του φαίνονται!

Όσοι πιστοί, προσέλθετε. Υπάρχει χώρος και...λίπος για όλους!

Φιλιάάάάά

PS: BarΒonny, ήρθαν οι συσκευές; Παίξατε ουίστ; (inside joke
)

9 comments:

divine mitsakos said...

αυτή η Shisheido θαύματα μού έκανε!
που πήγανε οι γκόγκλες καλέ;;;
--
να το ξανακάνουμε, ε;;
--
φιλιαααααααααα

divine mitsakos said...

molis zygistika
1 kilo pira se 2 meres
ok...

bigggerbro said...

ζήλεψα τώρα δα...
ΠΣΚ δεν παίζει;...

unapatatras said...

kalws orisate!

p.s. egw pou den paizw ouist mporw na xoreuw twist?

kotopoulospaniola said...

Η πολιτική του ξενοδοχείου μας είναι να ικανοποιούμε κάθε επιθυμία και ιδιαιτερότητα. Και ΠΣΚ παίζει, και τουίστ χορεύουμε, και ό,τι άλλο θέλετε κάνουμε, αρκεί να σας πείσουμε να έρθετε στο χωριό για να δείτε τη ΒΛΑΧΟΥΛΑ!

unapatatras said...

αχ ναι????
δηλαδή μπορώ να έχω και έναν βραζιλιάνο να μου χορεύει καϊπιρίνια και να με ποτίζει καποέιρα για ένα ΠΣΚ στο ξενοδοχείο σας;
υπόσχομαι ότι θα ασχολούμαι με τον βραζιλιάνο ΜΟΝΟ όση ώρα θα παίζετε ουίστ! Χο χο χο!!! ;-)

Βλαχούλα, μερσί για την πρόσκληση, αλλά έπεσε δουλειά από τη μία και από την άλλη προγραμματίζω επισκέψεις σε βαφτιστήρια και ξενιτεμένα αδέρφια, οπότε προσωπικά θα αργήσω ολίγον...
και έχω πάααρα πολλλά χρόνια να έρθω στο χωριό σου, αλλά πάρα πολλά λέμε... :-(

kosmogyrismenos said...

επεράσαμ' όμορφα όμορφα όμορφα!! οεο!

bigggerbro said...

Με αυτό το "πίνω καποέϊρα και χορεύω καϊπιρίνια", μπορώ να πω ότι έκλασα από το γέλιο...

unapatatras said...

χαίρομαι που δεν ήμουν δίπλα σου μπρο! :p

(θύμησέ μου να σου πω πώς ξεκίνησε αυτό το αστείο)