Tuesday 4 December 2007


Επισκευή, νέα χρώματα, νέο λογότυπο, νέα ζωή, προσπάθεια να βάλουμε μια τάξη, μια σειρά ρε παιδί μου, χριστούγεννα, αγάπη, παλιές αγάπες, παιδάκια καινούργια, ανακοινώσεις, προσπάθεια, αλλαγή, πρωτοχρονιά, επέτειος, λεφτά, λαζόπουλος, υπέροχα πλάσματα, οι φίλοι μου, καυγάδες, παρεξηγήσεις, ανταμώματα, ζωντανέματα, κάποιοι δε μιλάνε μεταξύ τους, άλλοι το παλεύουν ακόμη, άλλοι γκρινιάζουν, άλλοι χαίρονται, βαρεμάρα, χαρά, έρωτας, παραμύθια, ορθολογισμός, ενδιαφέρον, συζητήσεις, αναλύσεις, απομυθοποιήσεις, γιορτές & θύμησες, παιχνίδια, κούκλες, γεννέθλια, εξετάσεις, αποτελέσματα, ανησυχία, κεριά που δεν έχω χρόνο να φτιάξω, αγοραστά που καίω μετά μανίας, μαύρη σοκολάτα, χαλαρωτικά μασάζ με σοκολάτα, γαμώ τον άη-βασίλη μου μέσα, λαμπάκια ψείρες και από τα’ άλλα, αποφοίτηση με πάρτυ καπάκι αλλά ήταν school night, φόρεσε και σακάκι έμαθα (χιχιχιχι), αποκαλύψεις από λάθος άτομα σε λάθος άτομα, οχιέςςςςςςςςς, υγεία, χαρά, περισσότερες ευτυχισμένες στιγμές…

4 comments:

mitsakos said...

καπως ετσι :-)
και ανοιχτά και κλειστά τσάκρα, και διαλογισμός από μας για σας, και αναμονές μεγάλες, και προσμονές μεγαλύτερες

--

εγώ όμως τώρα θέλω τις αποκαλύψεις!

divine mitsakos said...

giati bgike dimitris anti gia divine mitsakos pali den katalaba

bigggerbro said...

εγώ πάλι δε θα ασχοληθώ με τη Φροσάρα...

BarBonny said...

Πολύ αινιγματική σε βρίσκω Φροσούλα-Πυθία, μήπως έχεις καπνίσει όλα αυτά τα ξερά φύλλα της φωτογραφίας?