Thursday 1 May 2008

ΒΙ-1

Με λένε Μπι, από το Βαρβάρα, είμαι 23 ετών, ζω στα νότια προάστεια της Αθήνας και λατρεύω τη ζωή μου. Λατρεύω εμένα και τις φίλες μου, τα μαλλιά μου που ποτέ δε με πρόδωσαν και φυσικά την επιθυμία των αρσενικών να με κάνουν ευτυχισμένη. Πολλές φορές σκέφτομαι ότι θα ήθελα να είμαι σαν τη Μαίρη, τη γειτόνισσά μου που έχει πολύ μεγάλη θέση στο γραφείο διασύνδεσης και επιχορηγήσεων ευρωπαϊκών κονδυλίων ή κάπως έτσι τέλος πάντων, γιατί όλοι στη γειτονιά λένε πόσο έξυπνη και πετυχημένη είναι. Σε μένα, όμως, λένε πάντα για τα μαλλιά μου. Τη Μαίρη, βέβαια, κάπως τη λυπάμαι γιατί φαίνεται συνέχεια νευριασμένη. Αυτό που λένε από τα νεύρα, μου σηκώθηκαν τα μαλλιά; Έτσι ακριβώς είναι συνέχεια. Άσε που νύχτα φεύγει, νύχτα έρχεται. Πολλές φορές λέμε καλημέρα το ξημέρωμα, όταν γυρνάω από τα μπουζούκια και η Μαίρη μπαίνει στο πανάκριβο αυτοκίνητό της να πάει στη δουλειά της. Εμένα, ένα πιο ακριβό αυτοκίνητο μ’ έχει μόλις αφήσει σπίτι (χιχιχι). Και δε χρειάζεται να πληρώνω και τα σέρβις του!

1 comment:

bigggerbro said...

Τςλικά θέλει η Μπι να μοιάζει με τη Μαίρη? Κάπου το χασα μαρή...
(και τι ωραία μαλλιά, πράγματι!!!)