Thursday 12 July 2007

5 αγαπημενα






Μετά από πρόσκληση του Godot, γράφω κι εγώ 5 αγαπημένα μέρη:
- Κάτω από τις ανεμογεννήτριες, στο βουνό πάνω από το απολιθωμένο δάσος στη Λέσβο, όταν δύει ο ήλιος
- Στη βεράντα στο Βροντάδο της Χίου όταν βγαίνει η πιο μεγάλη κατακκόκινη πανσέληνος που έχω δει ποτέ πίσω από το βουνό απέναντι στην Τουρκία
- Στην Αμοργό, στο μονοπάτι από Χώρα για Αιγιάλη
- Κάτω από το νερό, σε οποιαδήποτε θάλασσα
- Στα στενάκια της Αλφάμα στη Λισαβόνα, όταν ο kosmo μου ανακάλυψε το μικρό πανηγυράκι και χαιρόταν σα μωρό (σ'αγαπάω)

8 comments:

unapatatras said...

τέλεια τέλεια τέλεια τέλεια!!!!!

άντε και καλές διακοπές!!!

The Motorcycle boy said...

Πάντως, αυτό το "κάτω από το νερό" μην το δοκιμάσεις στη θάλασσα της Βάρκιζας γιατί θα βγεις έξω τυφλός.

divine mitsakos said...

episis koritsaki! (gia tis diakopes zw twra...)
--
exeis dikio, eprepe na grapsw se opoiadipote kathari thalassa :)

bigggerbro said...

:-)

Betty said...

Η προβολή της ταινίας στους μαθητές μπορεί να αποτελέσει "σχέδιο εργασίας". Μια προτεινόμενη μορφή αξιοποίησης είναι η φωτογραφική αναδιήγηση της ταινίας. Ήδη έχω φωτογραφήσει 67 σκήνές της ταινίας που θα τροφοδοτήσουν το τρίπτυχο των διαθεματικών εννοιών. Ας το συζητήσουμε.
******

Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω όμως νομίζω πως αργεί πολύ η 21η Αυγούστου... Καλό κουράγιο φανταστικέ μεταφραστή! Υ.Γ. Εμένα μου άρεσε η τελευταία φωτογραφία.

divine mitsakos said...

merci!
(to elaba kai to e-mail :)
--
einai to spitaki sti Xio i teleytaia foto!

mmg said...

emenagiatimourxetainaklaiwtwra?

divine mitsakos said...

:))))))))