Monday 9 July 2007

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ, ΟΚ, ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ;

Εχθές πήγα στη "βλακώδη" - όπως κάποιοι τη χαρακτήρισαν - διαμαρτυρία για την Πάρνηθα. Περίμενα περισσότερο κόσμο, αλλά έτσι συμβαίνει πάντα. Και στο pride περισσότερο κόσμο περίμενα. Είμαι λίγο αφελής στις περιπτώσεις αυτές.
Τέλος πάντων, εγώ πήγα για να διαμαρτυρηθώ για το έγκλημα. Πήγα γιατί αρνούμαι να δεχτώ πως φταίω κι εγώ, γιατί απλά ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ. Δε φταίω γιατί δεν έχτισα κανένα αυθαίρετο σε κανένα καταπατημένο και καμένο δάσος, κι ούτε σκοπεύω να το κάνω. Δε φταίω γιατί ουδέποτε, από τότε που ψηφίζω (δηλαδή 17 χρόνια τώρα), ψήφισα κανένα από τα 2 κόμματα που κυβερνούν/ξεφτιλίζουν αυτό τον τόπο, κι άρα δεν είμαι συνένοχος, κι άρα κανείς δεν μπορεί να γυρίσει να μού πει να γυρίσω το δάχτυλο στο πρόσωπό μου, γιατί το πολύ-πολύ να το γυρίσω στο δικό του, και πιο συγκεκριμένα στο μάτι του, μέσα. Δε φταίω γιατί η τελευταία φορά που πέταξα σκουπίδι οπουδήποτε ήταν όταν ήμουν παιδί και μάθαινα ακόμα, κι άρα κανένα μπουκάλι από αυτά που αρπάζουν στα δάση δεν είναι δικό μου σκουπίδι. Δε φταίω γιατί ακόμα και το κλιματιστικό δεν το ανάβω για να μην επιβαρύνω το περιβάλλον, κι ας βγάζω καντίλες από τη ζέστη. Κι αυτό όχι τώρα, ανέκαθεν.
Μεγαλώνοντας στους πρόποδες του Υμηττού έβλεπα το έγκλημα κάθε χρόνο, από παιδί. Κάθε χρόνο κι ένα κομμάτι. Λίγο-λίγο. Όλο και πλησίαζε. Τώρα πια δεν έχει μείνει τίποτα. Τώρα πια η Ηλιούπολη πλημμυρίζει κάθε χειμώνα και μαζεύει κοτρώνες και χώματα. Παλιά όχι. Κι αυτό το έχω ζήσει και η εμπειρία δε λέει ψέματα.
Ευχαριστήθηκα χτες που τους μούντζωνα, όπως το ευχαριστιέμαι κάθε φορά που μού δίνεται η ευκαιρία να το κάνω. Πέρασε χτες μια γιαγιά και μού είπε "εσύ ποιον μουτζώνεις;". Της απάντησα "αυτούς που μου παίρνουν το οξυγόνο". "Αχ", είπε, "ξύλο που το θέλουν..."

10 comments:

bigggerbro said...

Επειδή η "πένα" μου δε συγκρίνεται με τη δικιά σου, απλά σε ευχαριστώ για το μήνυμα...

The Motorcycle boy said...

Γιατί σου βγήκε τόσο απολογητικό το ποστ δεν κατάλαβα! Πήγες γιατί ήξερες πως έπρεπε να πας -τέλος. Εγώ δεν πήγα γιατί το θεώρησα λιγότερο σημαντικό από μια μπύρα -ο καθένας έχει τις απόψεις και τη γνώμη του.
Αλλά διαφωνώ με το "δεν φταις". Εδώ ζεις κι εσύ κι εγώ και όλοι μας. Μπορεί να μην επιβαρύνουμε αλλά δεν εμποδίζουμε κιόλας. Και στην τελική ανάλυση είμαστε άνθρωποι σαν αυτούς που τα καίνε. Δεν είμαστε κουνάβια ή ελάφια -αυτά είναι που, πραγματικά, δεν φταίνε.

The Motorcycle boy said...

bigerbro τι κάνεις ρε; Είσαι εντάξει τώρα; Μας τρόμαξες λίγο.

bigggerbro said...

Hello moto! Καλά είμαι τώρα... Thanks!
Αλλά θα διαφωνήσω με την απάντησή σου. Επειδή ζω και αναπνέω, εδώ που κάποιοι δεν νοιάζονται, αυτό δε σημαίνει ότι φταίω κιόλας... Ναι, δεν πήγα να σβήσω τη φωτιά γιατί θα γινόμουν βεγγαλικό κι εγώ, αλλά και πριν από αυτό, δεν έφταιξα σε κάτι, ειλικρινά όμως. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα και στα 10 μου έτρεχα (σάμπως καταλάβαινα;...) μαζί με τον πατέρα μου να σβήσω τη φωτιά στον Υμηττό, με τα κλαδιά που έβρισκα, μέχρι που ήρθε η πυροσβεστική και μας έτζασε για τα καλά. Όταν έχω στο μπαλκόνι μου άλλη σακούλα για πλαστικά, άλλη για χαρτί, άλλη για γυαλί κι άλλη για αλουμίνιο, ρε διάολε, κάτι κάνω παραπάνω από τους ασυνείδητους στη δουλειά που εκτυπώνουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ και όταν τους λες να σου τα δώσουν να τα πας ΕΣΥ στην ανακύκλωση, σου λένε ότι είναι έγγραφα της εταιρείας... Όχι moto, δεν φταίω εγώ, όχι επειδή υπάρχω. Και δεν μπορούσα να εμποδίσω ούτε τη φωτιά αλλά ούτε και την καταπάτηση. Δεν γίνομαι πια Hulk, να τζάσω τις μπουλντόζες...

divine mitsakos said...

diafwnw re sy mb
epeidi zw edw ftaiw?
na empodisw pws? eprepe na eimai sta derbenoxwria kai sto Pilio?
--
episis to post den einai apologitiko, malakia to egrapsa an bgike etsi
einai antidrasi sta ekatontades mail kai post me titlo "oloi ftaime" (min kserasw na poume)
den apologoumai, eksigw giati den dexomai tin eythyni
--
oso gia bigger, oxi apla mas tromakse, mas esteile kanonika...

sorry_girl said...

Μεγαλώνουμε κάνοντας ό, τι περισσότερο μπορούμε για να διορθώσουμε.
Γι αυτό και πήγα.
Φιλιά!

divine mitsakos said...

bonjour koritsaki

kosmogyrismenos said...

Νομίζω ότι όλοι αυτοί οι ανεγκέφαλοι που μας έχουν κατσικωθεί τόσες δεκαετίες και μας πίνουν κυριολεκτικά το αίμα θα χαίρονται κάθε φορά που εμείς, οι απλοί πολίτες (sic) διαφωνούμε αν κι εμείς φταίμε ή όχι για τα προβλήματα που οι ίδιοι δημιουργούν και με πολύ έξυπνο και τηλεοπτικό τρόπο μας πασσάρουν ότι έχουμε κι εμείς μερίδιο ευθύνης. Σ' αυτή τη κολοχώρα που κυβερνάται από ΝΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΦΙΑ (ν' αγιάσει το στόμα του Αλαβάνου) μάλλον θα πρέπει ή να αρχίζουμε να τη κάνουμε ο καθένας σιγά σιγά (σε λίγο καιρό ούτε για το κλίμα θα υπερηφανευόμαστε, άλλωστε η Γαλλία, έτσι όπως πάει θα έχει το πραγματικά εύκρατο κλίμα)ή επιτέλους να κάνουμε μια ομαδική αποχή (καταθέτοντας όλοι τις αστυνομικές μας ταυτότητες την ημέρα των εκλογών) ή μέσω του internet να συννενοηθούμε να ψηφίσουμε όλοι (όσοι περισσότεροι τόσο καλύτερα) το δικό μας υποψήφιο. Προτείνω λοιπόν να γράψουμε όλοι τη λέξη ΕΛΑΦΙ στα ψηφοδέλτια ή τα χιλιάδες ονόματα της ΜΑΦΙΑΣ που μας κυβερνάει με δικτατορικό πυρήνα.

The Motorcycle boy said...

Ρε οργισμένα αδέρφια ας μην αναλύσουμε τώρα τη συλλογική μας ευθύνη! Υπάρχει -αλλά ας το κουβεντιάσουμε με τίποτα μπύρες. Απλά ρωτάω -αύριο που θα τύχει να περάσετε από την Πάρνηθα και θα δείτε τις οικοδομές, θα πάτε να κάνετε καταγγελία στην πολεοδομία; Αν το κάνετε -σας βγάζω το καπέλο, ειλικρινά μιλάω.
Με τον kosmo συμφωνώ με μια διαφοροποίηση: ας μην γράψουμε ΕΛΑΦΙ στα ψηφοδέλτια, ας γράψουμε ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΠΗΔΑΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΚΥΡΙΟΙ. Έτσι, για να δώσουμε και ένα ερωτικό χρώμα στην εκλογική φάρσα.

divine mitsakos said...

@mb: Υπάρχει συλλογική ευθύνη, αλλά εγώ δεν είμαι μέσα σε αυτή (και 50 μπύρες να με κερασεις δεν το δέχομαι)
για τα δαση π.χ. γκρινιαζω/φωναζω/ποναω χρονια, εξ ου και τα παίρνω με το "τώρα το θυμήθηκες;;". Δεν ξέρω ποιος το θυμηθηκε τωρα, αλλά για μένα δεν εχουν την παραμικρη ιδεα. Αυτο εννοω, αυτό με τσιτώνει. Είναι σαν τις μαλακισμένες που εξάγουν τα αδέσποτα. Αν πας να τους ρωτήσεις κάτι, λένε "εσύ τάισες ποτέ κανένα ζώο;". Πού ξέρεις εσύ μαρή τι κάνω εγώ; Εγώ για σένα ρωτάω!!
Έτσι και με την Πάρνηθα. Που θα μου πουν οτι τωρα το θυμηθηκα και φταιω. Ουστ
--
ναι ρε παλιομοτοσακέ, είμαι οργίλος χα χα
--
νομίζεις αλήθεια πως ποτέ κανείς δεν έχει κάνει καταγγελία στην πολεοδομία; εχεις δει το σήριαλ με το Σέιχ Σου; χιλιάδες καταγγελίες, όχι μια!
και νομίζεις αλήθεια ότι αν εγώ κάνω καταγγελία θα γίνει κάτι ή θα με κρατήσει κανείς ενήμερο για την υποτιθέμενη πορεία της καταγγελίας μου;;;
μιας καταγγελίας που έχω κάνει από τον Απρίλιο του 2004 στο Δήμο Ν. Σμύρνης για την κακοτεχνία στο δρόμο που παραλίγο να με στείλει στα θυμαράκια και μου κατέστρεψε το κάρο μου, ακόμα αγνοείται η τύχη της...
πίστεψέ με, δεν έχω κανένα πρόβλημα να κάνω καταγγελίες, μα κανένα, είμαι ο ξινός!
το εχω κανει για το γειτονα που δερνει το σκυλο του, το εχω κανει για τον κωλοδρομο - γιατι ακριβώς πιστεύεις οτι είναι και τόσο μεγάλο κατόρθωμα (ή τόσο θαρραλέο) να κάνει κανείς μια καταγγελία;
η μια όμως δε φτανει, οποτε αντι να βγαζουμε το καπελο στους αλλους που τις κανουν, ίσως θα έπρεπε να κανουμε κι εμεις: εκει υπάρχει συλλογικη ευθυνη, εχεις δίκιο, αλλά και πάλι απ' έξω είμαι :)
--
και πάω τώρα να βάλω ένα ξινό ποτό να πιω :))))