Friday 20 July 2007

ΛΑΜΟΓΙΆ ΤΑΞΙΤΖΗ

Aφιερωμένο στα λαμόγια που λέγονται ταξιτζήδες: Εχτές το βράδυ σταματάμε με έναν φίλο ένα ταξί. Μόλις μπαίνουμε του λέμε ότι εγώ θα κατέβαινα στη περιοχή Α και ο φίλος μου στη περιοχή Β. Και ο κύριος οδηγός μας ανακοινώνει ότι σύμφωνα με το καινούριο ΚΟΚ όταν μπαίνουν δύο ή τρία άτομα μέσα στο ταξί χρεώνεται πολλαπλό κόμιστρο όταν αλλάζει η περιοχή. Δηλ άν εγώ κατέβω Νεο Κόσμο και ο φίλος στη Δάφνη , μόλις εγώ κατέβω ο οδηγός κλείνει το ταξίμετρο, πληρώνω κανονικά τη δική μου διαδρομή και ανοίγει το ταξίμετρο ώστε ο επόμενος να πληρώσει όσα θα γράψει από κει και πέρα. Δεν είμαι βέβαια καθόλου σίγουρος αν κάτι τέτοιο ισχύει αλλά αν μία στις χίλιες ισχύει, καλό θα είναι να αρχίσουμε να μπουκοτάρουμε αυτή την απαίσια φάρα η οποία χωρίς την ελάχιστη εξυπηρέτηση προς τους επιβάτες (όλοι είμαστε παθόντες) και έχοντας πάντοτε τις κυβερνήσεις με το μέρος τους αυξάνουν συνέχεια το κόμιστρο ενώ οι υπηρεσίες που πρέπει να προσφέρουν κινούνται αντιστρόφως ανάλογα. Και για το κλου της ιστορίας ο εν λόγω ταξιτζής αφού κατέβηκα (και φυσικά δεν είχε αλλάξει η περιοχή άρα και η επιβολή άλλου, καινούριου κομίστρου),σβήνει το ταξίμετρο με σκοπό να το ανοίξει ξανά... Φυσικά δεν του κάναμε τη χάρη.

2 comments:

divine mitsakos said...

katharmata!!!
fysika den isxyei ayto pou leei o malakas!
eprepe na tou eixate parei ta stoixeia toy geloioy (kai ti na ta kanete bebaia, tha mou peite?)
aisxos
tous sixainomai

BarBonny said...

Την επόμενη φορά να του πεις του ταρίφα ότι η διπλο/τριπλοκούρσα κανονικά απαγορεύεται κ ότι όταν μπαίνουν μέσα 2-3 άτομα μαζί είναι υποχρεωμένος να κάνει όποια διαδρομή του υποδείξουν κ όσες στάσεις θέλουν χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση...