Thursday 6 September 2007

ΓΟΡΙΛΛΑΣ

Λίγο πριν ζητήσουμε το λογαριασμό, χαρούμενοι μετά από μια χαλαρή - επιτέλους - βραδιά στην πλατεία, ακούμε τις σειρήνες και παρακολουθούμε εμβρόντητοι τα 6 περιπολικά να κυκλώνουν την πλατεία. Ένας αστυνομικός έτρεχε - ταχύτατα πρέπει να πω - πίσω από έναν άνθρωπο τον οποίο και τελικά έφτασε κι έριξε στο δρόμο. Τη συνέχεια δεν την είδαμε γιατί μαζεύτηκε το πλήθος και εμείς έπρεπε να μοιράσουμε τα ρέστα.
Μετά περπατήσαμε μέχρι το αυτοκίνητο μου, που τελικά ήταν το κέντρο των γεγονότων. Αστυνομικοί γύρω του, περαστικοί, η πόρτα του συνοδηγού ανοιχτή, το τζάμι σπασμένο... "Και σου το 'χω πει να μην παρκάρεις σ' αυτόν τον κωλόδρομο", λέει η Μ. Μου το έχει πει, πράγματι, αλλά πάντα λέω πως αφού έχω αστέρι πάνω από το κεφάλι μου και είμαι καλά, κανείς δεν θα πειράξει το δικό μου αυτοκίνητο. Και τι να πάρει, τον Μπαμπάρ ή την αγελάδα της Δέλτα απο την κονσόλα;
Κάποιος αγενής φαφούτης μεσήλικας αστυνομικός μου λέει πως πρέπει να πάω στο τμήμα για κατάθεση, κάποιος εξίσου αγενής με περισσότερα δόντια επαναλαμβάνει το ίδιο, και μετά το απαράλλαχτο απορημένο ύφος μου, αναλαμβάνει να μου εξηγήσει ένας νεότερος και ευγενικός (αλήθεια) αστυνομικός (που εγώ θα συμβούλευα να γίνει κάτι άλλο, κρίμα, και θα έγραφε και στο γυαλί).
Παίρνω τη Ντάνα αγκαζέ, μπαίνουμε στο θερινό πια αυτοκινητάκι μου και πάμε στο τμήμα.
Από την είσοδο ήδη είχα ταχυπαλμία - η αντίδραση είναι αυτόματη. Επιδεικνύοντας εξαιρετικό θάρρος, μπαίνουμε στο ασανσέρ για τον τρίτο. Εκεί, με το που βγαίνουμε στο διάδρομο ακούμε τις πρώτες φωνές. "Γρήγορα! Κουνήσου! Εμπρός! Κάτσε! Σήκω...". Κάτι τέτοια ήταν, εντολές, προσταγές, κάτι που σε πάγωνε γιατί καταλάβαινες αμέσως περί τίνος επρόκειτο...
Στο γραφείο μας υποδέχτηκε κοπελίτσα με πολιτικά και δίπλα, γορίλλας με πολιτικά. Ανθρωποειδές. Ξυρισμένο κεφάλι, ντουλάπα, μπράτσα, τατού, χαλαρό σταυροπόδι, φραπές και τσιγάρο. Βγάζει λογύδριο υπέρ της αστυνομίας. Εμείς δε μιλάμε. Δεν έχω δει τρομακτικότερο πράγμα.
Μας ρωτάνε κάτι λεπτομέρειες για το συμβάν.
Εγώ ζητάω τουαλέτα για να πάρω ανάσα (εκεί;).
Στην τουαλέτα απ' έξω πρέπει να παίρνουν τα δακτυλικά αποτυπώματα, να γδύνουν, να ψάχνουν. Έτσι αισθάνθηκα.
Πίσω στο γραφείο εμφανίστηκαν οι δράστες. Ο ένας κοίταξε το γορίλα με το ΠΙΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟ ΒΛΕΜΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ. Κι ο γορίλλας είπε ειρωνικά "Δες πως με κοιτάζει. Κάτι μου λέει πως δε με συμπάθησε". Το έλεγε ξανά και ξανά...
Με ρώτησαν αν θα κάνω μήνυση. Είπα όχι. Η κοπελίτσα σα να ξύνισε. Σημείωσε τα στοιχεία μου σ' ένα μπλοκάκι και μου είπε πως τότε δε χρειάζομαι άλλο. Ο γορίλλας χάρηκε που η ασφάλεια μου καλύπτει το τζάμι. Ο ευγενικός νεαρός κατά λάθος μπάτσος έμοιαζε με ντεκόρ στον αριστερό τοίχο.
Βγήκαμε τρέχοντας. Πήραμε βαθιές ανάσες έξω.
Άφησα τη Ντάνα στο σπίτι.
Έκλαιγα ακούγοντας space oddity μέχρι να φτάσω σπίτι.

8 comments:

The Motorcycle boy said...

Τελικά, δίκιο έχω όταν λέω πως όπου εμφανίζονται οι μπάτσοι είναι πάντα για κακό. Δίκιο έχεις, άδικο έχεις -θα σε γαμήσουν.
Καλοκαίρι είναι ακόμα βρε, να εύχεσαι να σου καλύψει η ασφάλεια το τζάμι. Γιατί ενός γνωστού μας που του έκαψαν το αυτοκίνητο στο Ετζέκτ, αν και το είχε ασφαλισμένο για φωτιά και τρομοκρατική ενέργεια, η ασφάλεια δεν του δίνει μία. Δεν ήταν ούτε φωτιά, ούτε τρομοκρατική ενέργεια, του είπαν. Απλώς, ήταν "κακόβουλη πράξη". "Κάτι παλιόπαιδα", όπως λέει κι ένας άλλος φίλος μας.

divine mitsakos said...

ακου κακοβουλη πραξη!
δεν παμε καθολου καλα!
:(

ZissisPap said...

Απίστευτη φρίκη :(
Κάτι τέτοιες καταστάσεις σε σοκάρουν γιατί αισθάνεσαι τόσο μικρός... σαν άνθρωπος κι όχι σαν γορίλλας...

kotopoulospaniola said...

Συγγνώμη, αλλά οι γορίλες είναι πολύ γλυκά ζώα, πολύ οικογενειάρχες, που υπερασπίζονται με πάθος τα μικρά τους και αν πάθει κάποιο μέλος της αγέλης κάτι, φαίνονται τα δάκρυά τους! Αλήθεια λέω, το είδα στο Animal Planet. Μήπως να εφεύρουμε μία δική μας λέξη για αυτήν την περίπτωση μπάτσου; Ακούω προτάσεις...

divine mitsakos said...

kafrilas?

Unknown said...

"...Τελικά, δίκιο έχω όταν λέω πως όπου εμφανίζονται οι μπάτσοι είναι πάντα για κακό...."

Στο camping των γονιών μου έχει ένα θρησκοχουντικοτέτοιο και σε κάποια στιγμή εμφανίζονται 3 γυμνόστηθες στη παραλία. Παίρνει τηλ ο σωστός ποιους; φυσικά τους μπάτσους. Η απάντηση των μπάτσων ήταν "Μα τι λέτε κύριε, εδώ άλλοι παρακαλάν να βλέπουν και κάτι και εσείς θέλετε να τις μαζέψουμε;"

Το καφρίλας λέει.

unapatatras said...

και που να έβλεπες και ξύλο και να σέρνουν τον ενδεχομένως τυχαία διερχόμενο μετανάστη που βρήκαν πρόχειρο για σύλληψη, να τον κουτρουβαλιάζουν σέρνοντάς τον από τον τρίτο(?)/τέταρτο(?) όροφο στο υπόγειο και να έχεις τον καφρίλα (αν και μου πέφτει λίγο, θέλω κάτι πιο βαρύ, αλλά οι λέξεις είναι λίγες) να σου λέει γελώντας "δεν πιστεύω να σοκάρονται οι κυρίες;"

πι.ες. :-(
σμουτς

divine mitsakos said...

ezises tetoio pragma? :(((