Monday 6 October 2008

Φανοί




















8 comments:

divine mitsakos said...

παλλή πετραλιά;

BarBonny said...

Α να χαθείς σαχλέ...προσβάλεις την τέχνη μου! Πάντως - εκτός του ότι το μ.... μου είναι εδώ - υπάρχουν κ άλλοι υποψήφιοι τίτλοι:
Φανοί Ντε Κορφού
Κάνε θεέ μου να φανοί
Φανοί κ Αλέξανδρος
Ό,τι του φανοί του Λωλοστεφανοί
Διαλέχτε!

unapatatras said...

χαχαχαχαχα!

άξιος, άξιος!

-γαμώτο, ζηλεύω, μόνο εγώ δεν πήγα στο Κορφού εφέτο???? θέλω κι εγώ! να κλείσουμε τον Ερμή και να πάμε ούλοι μαζί!!!

κι άλλες κι άλλες φωτό-κορφού

-γιατί στις φωτό δε φαίνεται τόσο έντονα το ασπριδερό φως των λαμπτήρων εξοικονόμησης ενέργειας που λεγε ο Γ.; μια χαρά τους βλέπω τους φανούς!

bigggerbro said...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!
Α ρε μπαρμπόνυ!

unapatatras said...

οι φανοιρωμένοι?

(μεγάλοι οι χάροι τοις)

BarBonny said...

Ο Ερμής ανακαινίζεται, λέτε να γίνεί Art hotel; Μόλις τελειώσει η ανακαίνιση, θα το κλείσουμε και θα πάμε Ο-ΛΟΙ ΜΕ-ΣΑ!

divine mitsakos said...

F-art hotel να μη γινει μονο, δεν θα το αντέξω...

BarBonny said...

Προς το παρόν είναι fuck hotel...