Friday 9 March 2007

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

(Παρακαλώ όπως αντιμετωπιστεί σοβαρά, οι απαντήσεις σας ίσως με βοηθήσουν/διαφωτίσουν πολύ)
1) Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τον όρο "αγροτουρισμό";
2) Τι θα θέλατε να περιέχει ένα ξενοδοχείο/ξενώνας/ρουμς του λετ που χαρακτηρίζεται ως αγροτουριστικός;
3) Πόσα λεφτά θα δίνατε τη βραδιά σε ένα τέτοιο κατάλυμα, αν υποθέσουμε ότι περιέχει όλα όσα ζητάτε στην παραπάνω ερώτηση;
4) Έχετε πάει ήδη σε κάτι αντοίστοιχο; Αν ναι, πού και έχετε τηλέφωνα κλπ; (Να σημειωθεί ότι το Δημητροχώρι ΔΕΝ το θεωρώ αγροτουρισμό, μάλλον φαγηττοτουρισμό τον θεωρώ. Το πιο κοντινό σε αυτό που έχω εγώ στο μυαλό μου είναι ο Εύηνος/ράφτινγκ)
5) Οτιδήποτε άλλο σάς έρθει στο κεφάλι για αυτό το τόπικ, πλιζ μπρέινστορμ. Προσπαθώ να κατεβάσω ιδέες γενικότερα.
Μερσί, φαρσί, μπικουτί (μου έχει μείνει από τα Παρίσια)

9 comments:

bigggerbro said...

1) Τουριστικές φυλακές στον αγρό
2) Να βρίσκεται στο ύπαθρο και να σου δίνεται η δυνατότητα να καλλιεργείς τη γη που σου αντιστοιχεί
3) Σιγά μη δώσω και λεφτά, δε φτάνει που θα μου βγαίνει ο κώλος να καλλιεργώ
4) Όχι
5) Μόλις μου πέταξε το semaki την παντόφλα στο κεφάλι.

ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ

1) Να γνωρίσει ο τουρίστας μια περιοχή (φυσικό πλούτο, ζώα, μνημεία...)
2) Να είναι παραδοσιακό κτίσμα της περιοχής και να περιέχει τα άκρως απαραίτητα, αλλά άνετα. Να βρίσκεται σε περιοχή που μπορεί ο τουρίστας να θαυμάσει τη φύση της περιοχής αλλά και να συμμετέχει σε κάποια απλά προγράμματα αγροτικής ζωής (όχι σκάψιμο και όργωμα αλλά περισυλλογή, πότισμα, μπόλιασμα...)
3) Όχι πολλά. Ανάλογα με τις δραστηριότητες. 40€ το άτομο μου ακούγεται λογικό (λίγα είναι ε; άντε 50)
4) Δεν έχω πάει αλλά στο ιντερνέτιον θα έχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!
5) Δε θέλουμε κάτι ακόμα στο κεφάλι μας. Η παντόφλα είναι αρκετή!

Ασανσέρ, ντιστριμπιτέρ (αμ ποια νομίζει ότι είναι αυτή... μια φορά πήγε στο Παρίσι και μας το παίζει γαλλίς!)

kotopoulospaniola said...

προς biggerbro:
Πρώτον, δεν παίζω, έχεις κάνει προπόνηση με mmg.
Δεύτερον, κρουασάν, βολοβάν, βολάν, φλαν.

divine mitsakos said...

1) τουρισμός στον αγρό
2) τα πάντα, όπως ακριβώς κι ένα κανονικό ξενοδοχείο, αλλά με θέα στον αγρό
3) μέχρι 30, αλλιώς προτιμώ με θέα τη θάλασσα
4) δεν κάνω αγροτουρισμό καρδιά μου, φοβάμαι ότι θα πρέπει να αρμέξω - στον αγρό
5) εγώ λέω να μην ασχοληθείς - πόσο χρονών νομίζεις ότι είσαι; 17; - καλύτερα να πας σε ένα σπα
-------------------------
ντεριέν, σουτιέν, Λυσιέν

mmg said...

antistoixo & top agrtrsm des italia.

le pen
(na!)

BarBonny said...

Άρμεγμα τουρίστα που περιλαμβάνει άρμεγμα κατσίκας και άλλα προαιρετικά activities (π.χ. τρύγος, ιππασία, τρέκινγκ)στον αγρό για τα οποία καταβάλλεται ξεχωριστό αντίτιμο. Τα δωμάτια άνετα και καθαρά, λιτά και βουκολικά. Στο κατάλυμα-χάνι πωλούνται πολλά λαχταριστά, χειροποίητα, παραδοσιακά προϊόντα (κυρίως φαγώσιμα), από τα οποία δίνουμε μια γεύση στον "φιλοξενούμενο", για να τσιμπήσει κ να αγοράσει με τη σέσουλα. Αν δεν μπορούμε να έχουμε κ εστιατόριο για να τον κρατάμε νυχθημερόν αιχμάλωτο στο χάνι, σερβίρουμε τουλάχιστον καφέδες, ψαρωτικά αφεψήματα και αλκοόλ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
30-40 ευρώ την ημέρα είναι νομίζω λογική τιμή, αν κ εγώ μάλλον δεν θα πήγαινα γιατί προτιμώ τη θάλασσα κ βαριέμαι το βουνό κ τον αγρό. Το πλησιέστερο που γνωρίζω είναι όντως ο Εύηνος.

bigggerbro said...

kotopoulo@@@
μασέρ, κομπρεσέρ, Ο μον σενιέρ

kotopoulospaniola said...

Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, σε κανέναν δεν αρέσει η ιδέα ενός τέτοιου πράγματος. ΟΚ, λοιπόν, να το μεταφέρω στον καλό μου, γιατί σκοπεύει να ρίξει λεφτά και κρίμα είναι να πάνε χαμένα.

bigggerbro said...

Εμείς δεν τρελαινόμαστε με την ιδέα ρε chicky. Μπορεί να γουστάρει ο κόσμος. Στην "Μηλιά" στην Κρήτη, ας πούμε, που είναι κάποια καταλύματα χωρίς ρεύμα, τηλέφωνο (και δεν πιάνουν και τα κινητά), στα οποία δεν ξέρω αν συμμετέχουν σε αγροτικές δραστηριότητες οι επισκέπτες, γίνεται χαμός...

BarBonny said...

Ναι όντως, έχει δίκιο ο ΒΒ, έχω πάει κ εγώ εκεί για φαγητό, είναι σούπερ, χαλαρά θα πήγαινα να μείνω ένα που-σου-κου, αλλά είναι σε καταπληκτικό σημείο, είναι πολύ γραφικός, αναπαλαιωμένος οικισμός κ τα περισσότερα σπιτάκια έχουν μέσα τρεχούμενα νερά.