Thursday 13 March 2008

ακορντεονακι

ο kosmo ταξιδεύει άλλους με τους μουσικές του εκεί κοντά στη θάλασσα, ίσως να πάει και η mmg με το sigmund εκεί να μου τον φιλήσουν, ίσως να πάει και ο pink revolution που μπέρδεψε τις μέρες και νόμιζε πως είναι Τρίτη - ε λοιπόν όχι.
ο okatafantasiansas θα πάει στο Μεξικό κι εγώ κάνω σχέδια να πάω να τον δω την ώρα που μια γιαγια στη γειτονιά της Μ. δεν είχε 70 λεπτά να πάρει ψωμί, την ώρα που οι απεργοί συκοφαντούνται από κυβερνητικούς και δημοσιογράφους που καταφέρνουν πάλι να στρέφουν τη μια κοινωνική ομάδα κατά της άλλης - παλιά τους τέχνη κόσκινο.
η unapatatras παίρνει άερα στην Ιβηρική και μου κλεινει το ματι, ενω το δικό μου ματι θελει να κλεισει απο μονο του ή να πάρει τους δρομους να γλυτώσει από το Χαμουραμπί και τους νόμους του, αλλά φοβάται... θα κοιμηθεί ή πάλι τα ίδια;
το Πάσχα δεν αργεί, το ταξίδι, το σπίτι, η ώχρα στους τοίχους, τα φυτά, η γάτα, δεν αργούν, ε;
το european taxim με κάνει κομμάτια - άλλο ένα τεράστιο ευχαριστω στον kosmo μου που με στελνει σε τροχια καθε φορα που δε θελω να παταω στη γη
μου λειπετε, ολα, ολοι μου λειπουν, και πονανε ολα επισης, η αδικια η κοινωνικη, η φτωχια, αυτη, οι αδιεξοδοι δρομοι, τα σκοτεινα τουνελ, τα σπασμενα νυχια στην αποπειρα να παρεις ανασα
κανεναν δε βοηθαω με το να θλιβομαι, το ξερω, αλλα θλιβομαι

και παμε παλι, αυριο ξημερωνει μια νεα μερα

ακορντεονακι, κύριε Στρόφαλη, να πεσω για υπνο με τα αυτοκολλητάκια στα πέλματα που απορροφουν τις τοξινες

No comments: