Monday 8 January 2007

ΕΧΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΗ... ΚΑΛΩΣ ΤΑ!


10 comments:

divine mitsakos said...

Γιούπι!!!!!!!!!
άντε να γίνουν τώρα μπέτες και οι άλλοι και να έρθουν!!!

Gonzo said...

Καλώς μας βρήκαμε βρε!

unapatatras said...

να κι οι μπέτες, να κι οι τρομπέτες

στο άλλο το λεξότυπος μπερδεύτηκα, ομολογώ, προφιλ -και καλά- έφτιαξα, αλλά μπλογκ δεν είδα
τέσπα.
ξάνα-ξάνα έτσι!

bigggerbro said...

σκατά...

bigggerbro said...

δεν μπορώ να βάλω το semaki...

bigggerbro said...

yes!

bigggerbro said...

Και κάτι ακόμα ωρέ παιδιά... Μπορεί κάποιος να με διαγράψει (είμαι 2 φορές contributor, λόγω εκτοπίσματος...) τη μία φορά, αυτή που έχω σαν e-mail, αυτό του σπιτιού; Pleeeeease!

bigggerbro said...

Λίγο πιο σκούρο δε γίνεται να είναι το blog; Δε μας πιάνει αρκετά η ψυχή μας...
Επίσης, στο προηγούμενο blogάκι, όταν ανοίγαμε τα σχόλια άνοιγε άλλη σελίδα και δε χρειαζόταν να κάνουμε back για να γυρίσουμε στο blog. Εδώ δε γίνεται;
Επίσης, εμείς (η πλέμπα) μπορούμε να γίνουμε administrators ή δεν κάνει; (αν είμαστε ήδη, ζητούμε ταπεινά συγγνώμη από τα διευθυντικά στελέχη...)

Frosoula said...

eimaste oloi admin :-)

divine mitsakos said...

εγω το λεξότυπος δεν το χωνεύω, άσε που δεν μου αρέσει να ακολουθώ πιστά τη μόδα... πάνε όλοι εκεί, να πάμε κι εμείς;
ε όχι αγάπη μου!