Wednesday 24 January 2007

έχω να τραγουδήσω/γκρινιάξω/καταγγείλω/παρακαλέσω

το blogradio δεν διαθέτει ελληνικά τραγουδάκια δυστυχώς, τουλάχιστον όχι αυτό που ήθελα, οπότε θα σας το τραγουδήσω

Μια ασπιρίνη και καφές
κι ύστερα δυο τσιγάρα.
Κι απόψε πάνε οι ψυχές
στην ανηφόρα τρίζοντας
σαν σκουριασμένα κάρα.

Αχ, να περάσει ο πυρετός
να 'ρθούνε και δυο φίλοι
κι αυτό που λένε "εαυτός"
απ' το βυθό του ποτηριού να βγει,
να βγει πάνω στα χείλη.

Κινδυνεύει η καρδιά μας
από φίλους και εχθρούς.
Πάλι ψάχνεις για τοξότες
πάλι ψάχνω για σκορπιούς.

Αχ, να περάσει ο πυρετός
να 'ρθούνε και δυο φίλοι
κι αυτό που λένε "εαυτός"
απ' το βυθό του ποτηριού να βγει,
να βγει πάνω στα χείλη.(2)

Κινδυνεύει η καρδιά μας
από φίλους και εχθρούς.
Πάλι ψάχνεις για τοξότες
πάλι ψάχνω για σκορπιούς.
Πάλι ψάχνεις για τοξότες
πάλι ψάχνω για σκορπιούς.

ναι, ναι, αγαπητοί μου, έπεσε αρρώστια, και πάνω στο παραλήρημά μου άρχισα να βλέπω πιο καθαρά! και το θέμα δεν είναι τι βλέπω, αλλά τι δε βλέπω, καιρό τώρα. δε βλέπω καμία ΡΟΖ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ανάμεσά μας! Ο Ε Ο! Ντροπή και αίσχος! Γιατί δεν έχω παρέα μου την αϋπνίτσα του PR μαζί με τον πυρετό, την ασπιρίνη, τον καφέ και τα τσιγάρα μου; Μπαίνω λοιπόν στις ρυθμίσεις και τι βλέπω; Όποιος έστειλε την πρόσκληση στον PR, την έστειλε στην παλιά του διεύθυνση, που δεν ισχύει πια! Πρόμπλεμ φίξντ, έστειλα καινούργια. Πλιζ απντέιτ γιορ κόντακτς. Τραγούδησα, γκρίνιαξα, κατήγγειλα, εν τω μεταξύ το παναντόλ μάλλον άρχισε να ενεργεί γιατί νιώθω μια γλυκιά εφίδρωση... και έχω να παρακαλέσω τη θεματοφύλακα του παλιού -πριν πέσουν τα μπετά- μπλογκ μας φρόσω, να γράψει ένα τελευταίο ποστ στο παλιό μπλογκ με ένα λινκ για το καινούργιο, γιατί πολλοί θαυμαστές μου με αναζητούν εις μάτην!

ταπεινή και εμπύρετη δούλη σας
πατατράς

5 comments:

divine mitsakos said...

perastikoulia koritsaki! na gineis grigora kala kai na mas tragoudas kai tote omws!
------------------------
oso gia PR, isxye kai i palia toy dieythynsi, o idios o PR den katafere akoma na ginei betas (googlas) gia na mpei kai gi ayto apousiazei
as elpisoyme loipon oti tha mpei me ti dikia soy prosklisi giati ki emena moy leipei
--------------------------
kai molis twra eida oti den elabe prosklisi o okatafantasiansas... i mipws elabe?

divine mitsakos said...

ki episis, tin alli soy prosklisi giati den tin dextikes pote, e? (poy exei labei kai o PR, stin nea dieythynsi alla episis pote den dextike- tis ptaiei loipon?)
------------------------------
na leme ta syka-syka (xronia twra) kai ti skafi-skafi

unapatatras said...

έχω λάβει πολλές προσκλήσεις και σας μερσώ, θα τις δεχτώ μόλις επανέλθω πλήρως, τώρα δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτις (θα μου πεις ένα κλικ με καθυστερεί;)
δεν είναι που δε θέλω πάντως, είναι που δεν προκάμω και θέλω να είμαι φουλ μέμπερ όχι μόνο στα χαρτιά. ντάξ; σύντομα και πάλι κοντά σας. σας αγαπώ. σμουτς (στον αέρα να μην σας κολλήσω)

p.s. δεν είμαι σίγουρη αν είδα πέντινγκ πρόσκληση προς τον άνθρωπό μας στη μάμα άφρικα, και δεν είμαι σίγουρη ότι έχω το μέιλ του...

hotel iris said...

περαστικά unaπατατράκι!

BarBonny said...

Εγώ πάλι είμαι φ(α)ουλ μέμπερ μόνο στα χαρτιά, αλλά δεν έχω τύψεις γιατί τέτοιος άνθρωπος είμαι.
Περαστικά UP κ για την αρρώστια κ για το πρότζεκτ που σε βασανίζει (ξέρω όμως ότι θα νικήσεις, γιατί τέτοιος άνθρωπος είσαι!)