Monday 29 January 2007

Όλα για το πτυχίο


Μαθαίνω ότι οι Ιόνιοι τελειόφοιτοι φορούν πλέον τήβενο στην αποφοίτηση-ορκομωσία κ απανωτά ρίγη διαπερνούν το ατέλειωτο μεταφραγμένο μου κορμί.
Πώς έχασα αυτό το μεγαλείο?
Τί φωτογραφία θα στολίσω στο σύνθετο που δεν έχω, αν όχι αυτή του εαυτού μου με (και ως) ρόμπα ξεκούμπωτη να πετά ψηλά το καπέλο?
Το έκανα εικόνα (δηλαδή 1000 λέξεις) και αποφάσισα ότι αφού το έχασα εγώ, θέλω να το ζήσω ως συμμεταφραγμένο BarBonny για τους επιπτυχιούχους φίλους.
Γιατί τέτοιος άνθρωπος είμαι (ή τέτοιο ψάρι?).
Ανασκουμπωθείτε λοιπόν, κάντε μου αυτό το χατήρι, σας υπόσχομαι θα είμαι εκεί, δείτε το σαν εισιτήριο για ταξίδι αναψυχής στο παρελθόν.
Το επεισόδιο θα μπορούσε κάλλιστα να φιλοξενηθεί στη ζώνη του Λυκόφωτος εάν καταφέρναμε να βρεθούμε όλοι εκεί με τη ρόμπα.
Το τέλειο μεταφραστικό ενέργημα....

Ο διάολος μέσα σας κ η Παναγιά κοντά σας

9 comments:

divine mitsakos said...

ναι! κι εγώ μαζί!
ούτε εγώ έζησα αυτό το μεγαλείο!
ούτε μια τιάρα, μια μπέρτα, κάτι...
ξερά σε μας, τίποτα ...
μας το οφείλουν οι λοιποί, ΠΡΕΠΕΙ!!
το κάνω εικόνα!!
:)))))))))

unapatatras said...

εμένα πάλι, που είμαι ταπεινός άνθρωπος, μου έφτασε που βγήκα φωτό με το πτυχίο στον κώλο ;-)

αλλά το φωτορεπορτάζ με τις τηβενομαχίες δεν το χάνω!

Μπαρμπόνι, μα τον Άι Σπυρίδωνά σου μέσα, είσαι εμείς να σκάσουμε μύτι με τα μπροστομούνια μας;

unapatatras said...

μύτι;
βόλτα;
χεχεχε :)

oKataFantasianSas said...

Πω, πωωωωω...να τρέξω να ραφτώ!

Ενα μπουμπού αφρικάνικο, ένα καφτάνι μουσουλμάνικο (μαύρο μεταξωτό ως κάτω μακρύ...κι ας μην έχει δαντέλα Πασταφλώρα μου...), να κάνω κι εγώ μια εμφάνιση στο πνεύμα της τελετής...

Προτείνω ευθύς μετά την εν λόγω τελετή να πάμε κάπου να φάμε κραμπί ;-)

Μπα που να φυτρώσουν παλούκια μέσα μου τί πήγα και θυμήθηκα!

BarBonny said...

Ούτε καν να ραφτείς δεν χρειάζεται, έχουν έτοιμες ρόμπες εκεί (μαύρες, μην ανησυχείς). Το μόνο που θα χρειαστεί να ράψουμε είναι το στόμα μας...

bigggerbro said...

Τι ωραία βρε! Άντε, μπήκατε κι εσείς στο σύλλογο Αμερικανοαποφοίτων! Θυμάμαι κι εγώ, τα δικά μου... Μεγαλεία! (φόραγα όμως ένα σομόν Lacoste polo κι ένα μπλε παντελόνι, μούρλια! Πολύ γκόμενος!)

divine mitsakos said...

εγώ φορούσα λινό μπλε πουκάμισο και παντελόνα μπεζ, παπούτσι παντόφλα και πολύ μα πολύ αλλεργία στη μούρη
αν είχαμε κι εμείς ρομπίτσα και καπέλο, θα φαινόταν λιγότερο η πρησμένη μούρη
απο την άλλη ίσως να σκέφτηκαν πως πέταξα καντήλες (και καντίλια) επείδή είδα το κτήριο...

oKataFantasianSas said...

Μήπως να πάμε όλοι με φουστανέλλες και κουμπούρια...μας και πάρουν χαμπάρι μερικοί μερικοί ότι εδώ δεν είναι Αρκανσώωωωω... Ε!;

Και σας ρίχνω εγώ έναν Κερκυραϊκό όλο χάρη, να καεί το πελεκούδι!

Τα καθίκια στο κεφάλι μας μάραναν τώρα! Το έχουμε χάσει μου φαίνεται...

divine mitsakos said...

τι κι αν πέφτει ο σοβάς,
το καπέλο θα κρατάς!