Wednesday 21 February 2007

Τα 5 μου (μέχρι τα 5 μου)

1. Σε ηλικία 9 μηνών είχα περπατήσει κ είχα πάθει υπερκόπωση από το ανέβα-κατέβα της σκάλας που είχαμε στο πατρικό. Για να συνέλθω μου έκαναν εντριβές με χαμομηλόλαδο.
2. Λίγο αργότερα σταμάτησα να πίνω γάλα κ έπινα μόνο πορτοκαλάδα. Ο γιατρός φοβόταν ότι δεν θα αναπτυχθώ σωστά...
3. Όταν ήμουν 3 ετών, η μεγάλη μου αδερφή αρραβωνιάστηκε έναν τύπο, αλλά εγώ δεν ήθελα να τον παντρευτεί. Αυτός ο γάμος δεν έγινε ποτέ.
4. Σε ηλικία 4 ετών κούρεψα 2 φίλους μου με το ψαλιδάκι της χαρτοκοπτικής. Η μαμά τους δεν το εκτίμησε.
5. Στα 5 μου πήγα στην Α' Δημοτικού. Την πρώτη μέρα στο σχολείο είχα φοβερό άγχος. Φοβόμουν πως θα με ρωτήσουν πράγματα που δεν ξέρω...

7 comments:

unapatatras said...

1/έτσι εξηγούνται πολλά. όπως το τέλειο δέρμα σου. σε τρίβανε ολ όβερ;
2/άντε να ξαναεμπιστευτείς γιατρό... τελικά, άμα δε με πιέζανε να πιω το γάλα μου μικρή, μπορεί και να είχα ψηλώσει δηλαδή; να κάνω μήνυση στη μάνα μου; αλλά το έχυνα το γάλα μου κρυφά... μάλλον τελικά δεν έπινα αρκετές πορτοκαλάδες...
3/σάματις δεν σε ξέρουμε τι διαβόλου κάλτσα είσαι; ποιος ξέρει τι του κανες του ανθρώπου!
μπάι δε γουέι, σε καλό της βγήκες της νεαράς :-) ό,τι και να του κανες του άξιζε!
4/κι αυτό εξηγεί πολλά!!!! βάζω στοίχημα ότι ο γκόνζο δεν έχει αντίστοιχη ιστορία στο χώρο της κομμωτικής!
5/πώς πήγε τελικά εκείνη η πρώτη μέρα;

unapatatras said...

ψιτ! κάνε πάσα και σε άλλους πέντε!
αλλιώς θα έχεις για πέντε δευτερόλεπτα φαγούρα σε πέντε ευαίσθητα σημεία του πενταδακτύλου σου!

BarBonny said...

1/ Δεν θυμάμαι αν με τρίβανε κ αλλού εκτός των ποδιών. Πάντως η σκάλα στο παλιό αρχοντικό έτριζε
2/ Οι πορτοκαλάδες παχαίνουν
3/ Εγώ τίποτα δεν του έκανα, εκείνη τον παράτησε(δις)
4/ Τί να μας πει το Κατινάκι για την κομμωτική του...
5/ Νομίζω ότι θα πήγε καλά γιατί διαπίστωσα πως υπήρχαν παιδάκια που δεν ήξεραν να διαβάζουν...
ΠΑΣΑ ΣΤΟΥΣ:
Gonzo, Cobra, Kotopoulospaniola, oKataFantasianMas,bigggerbro

mmg said...

meta ta 5(eti)to xaos?????
kati se pio sygxronotoxoume????

telika pws anaparagetai o platypous koleopteros tis antarktikis?
zevouzamprasmoniluzion:)))))))))

dana said...

2a: Telika anaptyx8hkes swsta?
2b: Telika anaptyx8hkes?
3+4: Spawn of Satan
p.s: ena kafedaki na pioume mwre!

BarBonny said...

4dana:
2a+b/Ακόμη αναπτύσσομαι, η πορτοκαλάδα είναι θαυματουργή. Το "σωστά" παίζεται...
3+4/Δεν φταίω εγώ, ήταν όλα σατανικές συμπτώσεις (το ψαλιδάκι κ τα μαλλιά τους βρέθηκαν ξαφνικά στα χέρια μου κλπ, κλπ)
Καφεζίνιο-ομπριγκατόριο, από το Σάββατο που λευτερώνομαι από το φριλαντζιλίκι μου.

BarBonny said...

4μου-μου-τζου:
Τα πρώτα (5) έτη της ζωής μας είναι καθοριστικά. Θα έγραφα κ για την εποχή που έκανα παρέα με τον πλακούντα της μαμάς, αλλά δεν θυμάμαι τίποτα.