Tuesday 6 February 2007

We are (the Adams) Family

Ο αέρας που μαστιγώνει το κάστρο.
Η βροχή που μπαίνει από το παράθυρο.
Ένας διαβολικός γάτος, έτοιμος να σου επιτεθεί.
Ο πληγωμένος τοίχος που θυμίζει λεπρό.
Ένα κουνέλι που μαδάει την κοιλιά του.
Οι προφητείες στο κατακάθι του καφέ.
Ένα λεμόνι στο πρόσωπο του βρέφους (για πλάκα).
Τα σωματίδια που διασχίζουν το κούτελο (από μέσα) και φτάνουν στα μάτια σου.
Οι μοχθηρές νιφάδες που τυφλώνουν τον ταξιδιώτη.
Μια κρίση πανικού μέσα στο χιόνι.
Ένα μωρό δεμένο στην καρέκλα μιας πιτσαρίας.
Η υγρασία που σου τρυπάει τα κόκαλα.
Η ατέλειωτη διαδρομή μέχρι να φτάσουμε σπίτι.

Ωραία περάσαμε κ αυτό το Σαββατοκύριακο...

9 comments:

unapatatras said...

Μ'αρέσει που είμαι έγκλειστη!
κι ας μπάζει η μπαλκονόπορτα!
χεχεχεχε
πι.ες. κρατήσου σε φόρμα έρχονται κι άλλα!

divine mitsakos said...

ode to my family
kalimera sas

kotopoulospaniola said...

Δηλαδή δεν πέρασες καλά, barbonny; Άσε που στεναχωρήθηκε ο Αραφάτ που δεν τον ανέφερες καθόλου...

πι.ες. Ποιος τοίχος είναι πληγωμένος και θυμίζει λεπρό; Και ποια σωματίδια διασχίζουν το κούτελο και φτάνουν στα μάτια; Εγώ πού ήμουν αυτό το Σαββατοκύριακο;

bigggerbro said...

Εγώ πήγα στην Λίμνη των κύκνων και έφαγα παϊδάκια και Haagen Dazs. Μάλλον πέρασα καλύτερα ε;...

BarBonny said...

kotopoulo+big αν κ είστε εντός της οικογένειας δεν έχετε καταλάβει ότι εγώ κ οι άλλοι εμπλεκόμενοι περάσαμε καλά after all. Απλά έχω απομονώσει τα πιο spooky στοιχεία της εκδρομής, χωρίς να σημαίνει πως κ αυτά δεν ήταν απολαυστικά. Ο Αραφάτ δεν είναι spooky κ γι'αυτό δεν τον αναφέρω. Για τα σωματίδια κ τον λεπρό θα τα πούμε από κοντά.

bigggerbro said...

Το κατάλαβα καλό μου (εντός οικογενείας είμαι πανάθεμά με!). Απλά έλεγα να σας κάνω να ζηλέψετε λιγουλάκι...

divine mitsakos said...

ta mathame ta xairia sas, barbonny!
gi ayto den paei mprosta ayti i xwra! giati mas dioikoyn anthrwpoi poy ta swmatidia toys kylane mesa apo to metwpo kai kataligoyn sta matia!!
aisxos!

BarBonny said...

Εγώ δεν διοικώ.
Απλά διαχειρίζομαι.

divine mitsakos said...

ta mathame ta xairia sas, barbonny!
gi ayto den paei mprosta ayti i xwra! giati mas diaxeirizontai anthrwpoi poy ta swmatidia toys kylane mesa apo to metwpo kai kataligoyn sta matia!!
aisxos!