Wednesday 14 February 2007

EYTYXIΑ

οι νύχτες που είχαν αγαπημένους και τσουγκρίσματα, οι καινούργιοι έρωτες των 3 χρόνων, οι μπερζέρες, οι άνθρωποι που κανείς δεν τους δίνει σημασία, ο kosmogyrismenos μου που είχε ρεπό, η δουλειά που ακυρώθηκε (πρώτη φορά που χάρηκα γιατί δεν άρεσε μετάφρασή μου - wtih a little help from my friends), το dvd της Νίτσας (ήμουν κι εγώ εκεί), τα τραγούδια της αμαρτίας, η επιταγή, η αναμονή της Στοκχόλμης, ο λαβύρινθος του Πάνα (γέμισα συναισθήματα, έκλαψα τόσο, ευχαριστούμε κύριε Ντελ Τόρο), τα ζάρια, το ξύρισμα, το αυριανό κούρεμα, τα αποκριάτικα που δανείστηκα από το barbonny, το σπίτι του barbonny, η βότκα του barbonny, το κρεβατάκι χωρίς ενεργοποιημένο ξυπνητήρι, αύριο πάλι όποια ώρα θέλω θα ξυπνήσω, τρακτέρ φάτε τη σκόνη μου, κύριε επιμελητή "επιμελήσου ΑΥΤΟ!"

7 comments:

unapatatras said...

ζηλεύω -πολύ-
αλλά κοντεύω -λέμε τώρα-

ααααχ, θα βάλω τις φωνές και δε θέλω, όχι. δε θα τις βάλω. αλλά μη μ' αφήσετε να την ξαναπατήσω έτσι. ούτε εγώ θα με αφήσω. υπόσχομαι.

φιλί καληνύχτας/καλημέρας

υ.γ. κοιμήσου και για μένα μικρέ μου, όσο γουστάρεις!

mmg said...

the rize n fall of proofy eatdust
FWK'EMBOB :))))))))))))
wpososelatrevwagapimenemou
:))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))

mmg said...

ps(t)@koritsakipanwaptokefalimou:
kouragio & POTE XANA-desmefsi
:))))mmmmouts

sorry_girl said...

:))))))))))))

Anonymous said...

Πάντα τέτοιααααα

Apateon said...

Δε ήταν αριστούργημα ο Λαβύρινθος? Πραγματικά έπαθα πλάκα!!! Να ευχαριστήσω κ γω με τη σειρά μου τον κύριο Ντελ Τόρο, χρόνια είχα να δω τέτοια εργάρα!!! Φιλιά!

divine mitsakos said...

άσε, μπήκα στο site για να κατεβάσω ένα wallpaper και με το που άκουσα την πρώτη νότα από το νανούρισμα άρχισα πάλι να κλαίω... πραγματικά, δεν μπορώ να τη βγάλω από το μυαλό μου την ταινία
ήταν τόσο ΣΙΝΕΜΑ