Thursday 1 February 2007

ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ...


λιγάκι παρακαλώ... Μετά από το σημερινό 14ωρο δουλειάς, τα μάτια μου έχουν θολώσει, τα χέρια μου πονάνε, α! και το γόνατό μου πονάει, και λίγο το κεφάλι μου, α! κι έχω βγάλει και καντήλες-αλλεργία (;) ολούθε μου και ανεξαρτήτως μου... Έχασα και το καλωδιάκι που συνδέει κινητό και pc :( Πρώτη φορά κι εγώ χάρηκα που κατάφερα να είμαι πλήρως εξοπλισμένος, αλλά η χαρά κράτησε λίγο Ψάχνοντας ανακάλυψα πως το συρτάρι στο κομοδίνο μου είναι γεμάτο εντελώς ετερόκλητα αντικείμενα: μια κάρτα για τη γιορτή της μητέρας που μού έκανε δώρο ένας παλιός φίλος που τώρα δε μού μιλάει επειδή δεν χωράω στην αναθεωρημένη βερσιόν του κόσμου του, μια χριστουγεννιάτικη κάρτα των γονιών μου, χάπια (atarax, buscopan, prezolon), τα νυφιάτικα γάντια της μαμάς της Μ. που είχα δανειστεί για τις απόκριες πριν από 4 χρόνια, ψεύτικες πέρλες (για τις ίδιες απόκριες), πλαστικά γυαλιά ηλίου, μανικετόκουμπα (μπορντό), σκουλαρίκι, ωτασπίδες, σκέψεις του kosmo, σκέψεις δικές μου, κάρτα Θεόφιλου από τη Λέσβο, απολυτήριο στρατού, κουφέτα... Αλλά πουθενά το καλώδιο! ------------------------------------------------
Δεν θυμάμαι τι άλλο ήθελα να γράψω
------------------------------------------------
"απόψε στο καφέ της χαράς", "απόψε στο καφέ της χαράς", λέει συνέχεια ο Ν. από το απέναντι μπαλκόνι και χτυπάει παλαμάκια... άλλες φορές με κάνει και χαμογελάω, απόψε με θλίβει

10 comments:

sorry_girl said...

Αχ πως μου ΄λείψαν αυτές οι σκέψεις σου!

bigggerbro said...

Καλωδιάκι έχω εγώ να σε δώσω... δεν το χρησιμοποιώ και μπορείς να βάλεις και μία κεραιούλα bluetooth στο pc σου για να είσαι και πιο γρήγορος.
Αλλά ξέρω, δεν είναι αυτό το θέμα... απλά να βοηθήσω λίγο ήθελα.

Frosoula said...

egw tha faw mia patata kai meta tha faw mia tsixla... kai stis 2 periptwseis gia na min sxoliasw ta parapanw genika

Frosoula said...

thimithika twra kai tin erwtisi pou eixa kanei ston divine otan eftasa katw apo to semakobb-spito gia ton Steven..

divine mitsakos said...

kalimera sas :))

unapatatras said...

καλημέρα σας καλημέρα σας!
εγώ πάλι χτες δεν κοιμήθηκα καθόλου! μεταφραστικός οίστρος να το πω; παλούκι στον κώλο να το πω; με άρεσε όμως. άλλη φορά να παίρνεις κι ένα τηλέφωνο. να έρχεσαι να καθόμαστε στην ταράτσα να βλέπουμε το κόκκινο φεγγάρι και να σου διαβάζω ιστορίες από την αβάνα μέχρι να σε πάρει ο ύπνος, ναι;
φιλάκια σου :)

πι.ες. το άλλο με την αϋπνίτσα που εχάθη; επιμένω! στερητικό! κάντε κάτι!

divine mitsakos said...

toy to exw pei polles fores, mas kanei ton dyskolo, opws kai i mmg... olo nai, tha mpw, klp klp...
mono min petyxw poythena sxolio toys se allo blog!
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ti exei na ginei!
-----------------------
dexomai
-----------------------
filia!

kotopoulospaniola said...

mitsako, stelnw ena magalo fili kai mia prosklisi gia diamoni sto xwrio: to spiti einai upnofadiko, mporeis na koimasai oso thes xwris na se enoxlei kaneis.

bigggerbro said...

μόνο στον mitsako πρόσκληση; εμείς στην απόξω ε; συλλαλητήρια! είστε και οι κρότοι!

oKataFantasianSas said...

Εμένα πάλι αυτές τις μέρες με πλακώνει η κουνουπιέρα μου ένα πράγμα...(όχι αν μπορείτε πέστε...εσείς κοιμάστε με κουνουπιέρα και με Σπεράντζα πάνω από το κεφάλι σας...χα, σας έφαγα!)... ένα δεν θέλω να σηκωθώ...ένα κράτα με Λούσυ (καλό μου γεμιστό πρόβατο)να μην πάω στη δουλειά...ένα τέτοιο πράγμα...

...της εποχής θα είναι τί να πω...ή μπας κι είναι της ηλικίας;

Κι έχεις και τη Φροσούλα να της έχεις κάνει κοτζάμ πρόταση γάμου στο άλλο βλογ και να μην σου απαντάει...μέχρι και τον Paul Bettany είπα ν'αρνηθώ για χάρη της κι αυτή τίποτα...είναι να μην σε πάρει από κάτω μετά;! Ερωτώ !!