Wednesday 21 February 2007

5-ναταφήσω?

1.Aγαπημένος καιρός:καλοκαίρι-ήλιος με αέρα/χειμώνας-κρύο με λιακάδα
2.Tρώω το μουσακά ξυρισμένο(μόνο το κάτω) &
τους λαχανοντολμάδες γυμνούς(μόνο το έξω).
Mπορώ να ζήσω με πατάτες τηγανητές.
3.Mε φρικάρουν ΑΣΧΗΜΑ:
-τα περιστέρια,οι κότες,ενίοτε & τα κουνούπια.BUT γουστάρω τρελλά τα σαμιαμίδια
-τα οικιακά(argh)
-η ελληνική ποιότητα(σημιτικός τονισμός)-azin μουσική,λογοτεχνία,moviez-
που αν δε κουβαλάει & τα 400 της τουρκοκρατίας δενκαλή(majorARGH)
-τα εγκλήματα μόδας/styling(AAAAAAAAAAAAAAAAAAA-rgh)
4.Φοβίες:αυτοκίνητο,άκρες-ύψος.
5.Oι φίλοι μου είναι όλη μου η ζωή

merci my divine luv :)))))

9 comments:

divine mitsakos said...

luv u :)))

BarBonny said...

Αααα, δεν ξέρεις να τρως! Μουσακάς ξυρισμένος κ ντολμάδες γυμνοί με έχουν σοκάρει τα μάλα, δεν μπορώ να πιστέψω πως είσαι τέτοιος άνθρωπος.
Επίσης πρέπει να αναθεωρήσεις για τα 400 ΤΟΥΡΚΟΧΡΟΝΙΑ, παραθέτω επιχειρήματα:
1. Αχός βαρύς ακούγεται, πολλά ντουφέκια πέφτουν. Μήνα σε γάμο πέφτουνε, μήνα σε πανηγύρι;
Μηδέ σε γάμο πέφτουνε, μηδέ σε πανηγύρι...
2. Τι λέτε, μωρ' παλιότουρκοι και σεις παλιοζαγάρια; Εγώ είμαι η Λένω Μπότσαρη η αδερφή του Μάρκου...
Κόπηκες?

unapatatras said...

Ναι αλλά την καλύτερη εκδοχή την έχω πει εγώ, με πολύ ύφος -τι είχα πιει δε θυμάμαι, το πιθανότερο τίποτα- όξω φωνή, όλο στόμφο:

ΕΓΩ, είμαι η Μάρκω Μπότσαρη! Η αδερφή του Λένου!

πι.ες. από τότε που έγραψα τα πέντε μου, μου έρχονται άλλα δεκαπέντε, μήπως να το συνεχίσουμε; μ' αρέσει! θέλω να τα ξέρω ΟΛΑ! -δεν το κάνω από κακό, και τα λοιπά και τα λοιπά... :-)

unapatatras said...

επίσης μουμουτζού, μπορείς να μου φυλάς σε ταπεράκι ό,τι αφήνεις από το μουσακά και τους λαχανοντολμάδες;

σμουτς μαρή!

mmg said...

@dvn mtsk-alwz :)))
@bb-naieimai-naikopika :)))
@markw mptsari-astosynexisoume
taperaki-itsadeal :)))
XXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXfiliaaaaaaaaa2allofyamezaimes

dana said...

Mε φρικάρουν ΑΣΧΗΜΑ:
-τα περιστέρια,οι κότες.

Se agapw! Emena me frikaroun ta provata, 8es na kanoume parea? Egw pragmatika nomizw pws ola ta zwa ths farmas den einai toso a8wa oso deixnoun. Apla kryvoun kala to sxedio toys gia pagosmia kyriarxia. Poioi Illuminati agaph mou? H Nea Taxh Pragmatwn einai sthn aulh mas!

mmg said...

aaaaaxxxxxxxxxxxxxxaxxxaxxxxxx
zetadordanaZETADOR:)))))

Anonymous said...

Λατρεμένη mmgumu :)))

Λίτσα said...

ΟΚ, τνη άλλη φορά θα ξέρω τι να σου φέρω από λαχανοντολμάδες.
Μεγάλο φιλί και καλό σ/κ