Thursday 19 April 2007

FREE WILL

Y

10 comments:

unapatatras said...

Y not?

bigggerbro said...

Να παίρνουμε σύνταξη στα 37 (3 μέρες έμειναν...)

unapatatras said...

άλλαξα γνώμη

σόρι αλλά δεν θα αντέξω μέχρι τα 37...
να μη σώσω να πάρω σύνταξη αρκεί να καθαρίσει ο κόσμος από τους ηλίθιους... γίνεται; ή τέλος πάντων, να μην τους βλέπω τόσες ώρες κάθε μέρα γύρω μου;

μιτς, μήπως να φτιάξουμε εταιρεία;

divine mitsakos said...

κάτι δεν κατάλαβα μάλλον ...

unapatatras said...

εμένα μη μου δίνετε σημασία, απλώς γκρινιάζω όπου βρω λίγο πριν κλατάρω, οπότε ή θα αρχίσω να τσιρίζω και θα με ακούσεις μέχρι το σπίτι σου μιτς ή που θα πλακώσω στο ξύλο πολύ κόσμο.
επίσης θέλω να γίνω γεωργός τελικά. να μιλάω μόνο με σπόρους και ρίζες και φυλλαράκια εν ώρα εργασίας και να μου μιλάνε κι αυτά και να περνάμε φίνα.

divine mitsakos said...

δεν είναι κακή ιδέα
κι εγώ τείνω να πιστέψω πως με τα λουλουδάκια στο μπαλκόνι συνεννοούμαι καλύτερα...

unapatatras said...

meta apo mia duskoli mera -pou den teleiwse akoma- molis twra diavasa gia prwti fora to
WILL
Y
ws
Willy :-)
oti ki an ennoousate mamzel mmg kali tou lefteria. kai sta dika mas...

divine mitsakos said...

και τώρα συνειδητοποίησα τι έγινε: έβαλε ξανά ποστ η mmg!!!!!!
τα ρα τα τζουμ!
:))))))))

unapatatras said...

μια χρονοκαθυστέρηση την έχουμε όσο να πεις...

...εμείς οι βραδυφλεγείς τύποι ;-)

unapatatras said...

λες να το μετάνιωσε που πόσταρε και εξαφανίστηκε;

πάω για την υπνοθεραπεία μου

καληνύχτες Τζον μπόιζ