Thursday 19 April 2007

ΝΑ!

οι άνθρωποι την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια, όταν βλέπουν τα σκούρα, όταν νιώθουν πως ίσως ζητήσεις βοήθεια, μυρίζονται την αγωνία και την διάθεση για συζήτηση, από μακριά το νιώθουν, κι αναστενάζουν φεύγοντας, συχνά δεν έχουν ούτε τα κότσια ούτε την αξιοπρέπεια να σε αντικρύσουν και να σου μιλήσουν, δεν εχουν καν την ικανότητα να δείξουν τι νιώθουν, κρύβονται, πίσω από μηνύματα και απορρίψεις κλήσεων, πίσω από ηλίθιες υποσχέσεις που ποτέ δεν θα τηρήσουν, υποσχέσεις που τις πετάνε στα μούτρα σου, σαν τυράκι για να το φας και να κουνήσεις την ουρά περιμένοντας το επόμενο κομματάκι που ελπίζεις να έχει και λίγο κρέας επάνω του
----------------------------------------------
σιχαίνομαι βαθιά, αυτή την ώρα, είμαι καταβεβλημένος, θέλω να πάω στον Άλιμο το βράδυ να δω αστέρια στον ουρανό και το μεγάλο αστέρι μου στην κονσόλα να μου χαρίζει εμένα τον ουρανό να τον έχω στο τσεπάκι μου
θα πάω
θα έρθει κι ο PR μαζί, σύμμαχος-σύντροφος τις μικρές ώρες, πάντα εκεί, για να δικαιολογεί την εντύπωση του Γ. πως η παρέα μας είναι βαμπίρ
----------------------------------------------
άλλες αποφασίζουν να τρώνε ξύλο από τον άντρα τους και μετά να κάνουν μια νέα αρχή, κάθε βδομάδα
και ενοχλούν τους απέναντι που καμία διάθεση δεν έχουν να αντιμετωπίσουν ΚΑΙ αυτό το θέμα όταν το δικό τους μυαλό και σώμα περνάει το Γολγοθά του
αλλά από το Γολγοθά ζορίζεσαι να γυρνάς την πλάτη, φοβάσαι μη χάσεις την ανθρώπινή σου υπόσταση
και κάθεσαι να τρως λοιπόν και τα ξένα σκατά
----------------------------------------------
αυτό το μήνυμα έχει οργή που δε βγαίνει
είναι για όλους αυτούς που θέλουν να προσβάλουν, να κλείνουν πόρτες, να αδιαφορούν, να μεγαλοπιάνονται, να μην έχουν τσίπα, να μην έχουν αξιοπρέπεια, να έχουν χάσει για τα καλά τον παράδεισο, να θέλουν τόσο πολύ να δουν τη μούτζα από το δικό μου χέρι
----------------------------------------------
πάρτε τα λοιπόν, να μην σας τα χρωστάω!
---------------------------------------------
(και νιώθω τόσο ανήμπορος και μικρός, να, τόσο μικρός ... (αλλά θα μου περάσει)

7 comments:

bigggerbro said...

Μια παρέα βαμπίρ, σαν κι αυτή, μπορεί να κάνει τη διαφορά και να σε κάνει να δεις όλα τα στραβά αυτού του κόσμου...
Νιώθω πολύ τυχερός που είμαι μέλος αυτής της παρέας και που το δικό σου αστέρι στην κονσόλα γίνεται και δικό μου αστέρι, που τις Παρασκευές ξεφεύγω μέσα στο ίδιο μου το σπίτι, που τις Κυριακές απογειώνομαι για μια βδομάδα...
Θα σου περάσει λοιπόν, γιατί έχεις εφόδια...

The Motorcycle boy said...

Για το αστέρι λέω -μην ξεχνάτε οτι περιμένουμε και Δευτέρες στα γνωστά μέρη, τώρα που καλοκαιριάζει. Καλά το είπες χτες -τα μπαρ θα μας φάνε όλο το κομπόδεμα.

divine mitsakos said...

ναι, ναι, ναι!
----------
όλα θα μας τα φάνε

Unknown said...

...πού να μαζεύεις τα κομματάκια του κάθε ανθρώπου...

... και πώς να μην κλειστείς στο καβούκι σου όταν, επιτέλους, συνειδητοποιήσεις ότι οι υποσχέσεις δίνονται με σκοπό να δεσμεύσουν τον παραλήπτη...

...και πώς να μη δώσεις δίκιο στις γιαγιάδες μας - ο Θεός να αναπαύει τις ψυχούλες τους - που "δίδαξαν" ότι η γυναίκα που τις τρώει ξαναγυρίζει...

... μη μαυρίζεσαι γιατί δεν έχει νόημα...

...μή στενοχωριέσαι για τη λέρα των ψυχών, είναι επιλογή τους, καθένας σ'αυτή τη ζωή έχει αυτό που του αξίζει, κανένας καλός δε χάνεται, το άδικο δεν είναι ποτέ ευλογημένο...

... τυχεροί αυτοί που έχουν γίνει αποδεκτοί από τα βαμπίρ. αυτοί που διαφωνούν ας εκφράσουν την πικρία τους με άλλο τρόπο. κανείς δεν έχει δικαίωμα να κρίνει ανθρώπους που, αποδεδειγμένα, εδώ και χρόνια, περνάνε καλά μαζί και αγαπιούνται μ'αυτόν το μοναδικό τρόπο, χωρίς συμβιβασμούς, χωρίς εκπτώσεις, δίνοντας νέο ορισμό στην "αξιοπρέπεια" ...

...και ο kosmos σου, αστέρι σου κι αστέρι μας, δεν έχει να φοβάται, ακόμη κι αν τώρα νιώθει στο πετσί του την απόρριψη. είναι σύμπτωση νομίζω. για κάθε πόρτα που κλείνει, στην άλλη άκρη, ανοίγει μια άλλη...


... τράβα μούτζες αβέρτα, κι εγώ μαζί, μη γελιέσαι όμως, στις μούτζες θα μείνεις, το φιλότιμο δε σ'αφήνει να κατέβεις "επίπεδα¨...

...έλα να πιούμε, να τα πούμε - εδώ που τα λέμε μού λειψες πολύ - να βγάλουμε λίγη ανημπόρια απ΄την πλάτη σου, να σε μεγεθύνουμε όσο σου πρέπει...

...σ'αγαπάω τόσο, το ξέρεις...

divine mitsakos said...

κι εγώ σ' αγαπάω, πολύ όμως
κι ήρθα να πιούμε, να τα πούμε πάραυτα, χωρίς να έχω καν διαβάσει το σχόλιο :))))))

kosmogyrismenos said...

ki εγώ σας αγαπάω τόοοοοοοοοοοοοοοοοσο και κάτι μου λέει ότι σύντομα θα σας έχω και πάλι καλά νέα!!!!!

divine mitsakos said...

:))))))))))))))))))